fbpx
KOMPLEKSOWE USŁUGI REKLAMOWE

Reklama AdWords Display, czyli co możesz osiągnąć dzięki Google Display Network

Reklama AdWords Display, czyli co możesz osiągnąć dzięki Google Display Network

Jeśli chcesz, by Twoja reklama w sieci była skuteczna, oczywiście nie możesz przejść obojętnie obok wyszukiwarki Google. Za pewne wiesz, że to właśnie z niej korzysta najwięcej użytkowników Internetu, a także że firma Google oferuje bardzo ciekawe możliwości promocji stron internetowych. Czy jednak wiedziałeś, że Google może Ci także zaoferować opcję reklamy na stronach należących do rozbudowanej sieci swoich partnerów reklamowych?

Czym jest Google Display Network?

Reklama AdWords Display może mieć wiele form, a jej skuteczność i duży zasięg opiera się na Google Display Network, czyli obszernej sieci reklamowej.

GDN to ponad 2 miliony stron internetowych, aplikacji mobilnych oraz innych miejsc, w których możesz reklamować swoje produkty lub usługi. Dzięki nim masz możliwość dotarcia do około 90% użytkowników Internetu, wśród których z pewnością znajdą się osoby zainteresowane Twoją ofertą. Krótko mówiąc, Twoja reklama może być widoczna nie tylko w witrynach należących do Google, lecz także na stronach jego partnerów, takich jak duże portale informacyjne, społecznościowe, czy rozrywkowe (na przykład YouTube.com, Onet.pl, Gazeta.pl).

Korzystając z Google Display Network możesz docierać do wybranych grup odbiorców w bardzo strategiczny sposób, dzięki któremu Twoja reklama będzie wyjątkowo skuteczna.

Jakie rodzaje reklamy displayowej możesz stworzyć i jak to zrobić?

Reklamy AdWords Display dają Ci wiele możliwości. Możesz dopasować ich formę i treść przekazu w taki sposób, by jak najlepiej oddziaływały na Twoich klientów.

Do wyboru masz kilka podstawowych opcji:

  • reklamy tekstowe,
  • banery,
  • reklamy w Gmail.com,
  • reklamy w aplikacjach.

Mając wybór wśród reklam tekstowych, video, flash, graficznych i innych, możesz z powodzeniem zdecydować się na najbardziej pasujący format, a także w odpowiedni sposób go skonfigurować.

Co ważne, masz także możliwość precyzyjnego określenia grupy odbiorców, czyli kierowania reklamy, między innymi:

  • według cech demograficznych,
  • tematycznie,
  • na podstawie słów kluczowych,
  • według zainteresowań,
  • na podstawie danych geograficznych.

Kreowanie kampanii AdWords Display jest całkiem proste i można zamknąć je w trzech podstawowych krokach:

    1. Stworzenie reklamy w wybranym formacie
    2. Określenie miejsc jej wyświetlania
    3. Ustalenie budżetu

Rozliczenie za kampanię odbywa się w dwóch modelach, tj. CPM (koszt za tysiąc wyświetleń) lub CPC (na podstawie ustalonej stawki za kliknięcie w reklamę).

Reklama dla klientów, korzyści dla Ciebie

Dlaczego Google Display Network sprawdzi się u Ciebie? Podsumujmy najważniejsze korzyści, jakie płyną z uruchomienia tego typu kampanii.

Zalety wykorzystania reklam AdWords display:

  • duży zasięg,
  • możliwość wyboru wielu formatów reklam,
  • możliwość precyzyjnego określenia grup odbiorców,
  • atrakcyjne modele rozliczenia,
  • dostępność wielu strategii, w tym remarketingu,
  • możliwość szybkiego dotarcia do osób potencjalnie zainteresowanych danymi produktami lub tych, które już z nich korzystały,
  • dostęp do szczegółowych statystyk dotyczących reklam oraz bieżącego monitorowania ich efektów.

Reklamy, które możesz stworzyć dzięki AdWords Display są bardzo skuteczne, a ponadto możesz w prosty sposób zmierzyć ich skuteczność. Dzięki temu dokładnie wiesz, za co płacisz, a jeśli efekty Cię nie zadowalają, możesz wprowadzać zmiany i testować różne strategie. Jest to dla Ciebie duże pole do działania.

Dziękujemy za poświęcony czas i za zapoznanie się z naszym artykułem. Pamiętaj, że skuteczna reklama to dziś podstawa, szczególnie w Internecie!

Pozdrawiamy serdecznie,
zespół agencji reklamowej ROD
www.reklama-lublin.pl